TURUL ROMANIEI 2011

Turul României din 2011 este vacanța noastră cea mai lungă prin România, atât ca număr de zile cât și ca număr de kilometri parcurși sau arie acoperită. A fost o călătorie în care am încercat să vedem locurile frumoase din țara noastră aflate la distanțe mari de București, la care n-am prea putea ajunge într-un sigur weekend, fie el și prelungit cu încă o zi.

Având pe listă diverse ”restanțe” cu care rămăsesem de după circuitul din 2009, la care s-au adăugat și multe alte locuri de pe unde se-agață harta-n cui, am ajuns în final la o buclă frumoasă cam pe toată suprafața României, un tur de toată frumusețea :)

Răsfoiește jurnalele de mai jos dacă vrei să afli de ce nu am fost primiți să dormim la Cabana Râmeț, de ce am plâns cu lacrimi de crocodil sub Vf. Pietrosu Rodnei, cât de rece bocnă e apa din Cheile Râmețului sau de ce  m-am îmbrăcat cu geaca pe post e fustă :)

harta

CÂND: 16-31 iulie 2011
CÂT: 16 zile
UNDE: Apuseni, Maramureș, Moldova
HIGHLIGHTS: Cetățile Ponorului, Cluj-Napoca, Bisericile de lemn din Maramureș, Mocănița, Cimitirul Vesel, Munții Rodnei, Bisericile pictate din Moldova
MIJLOC DE TRANSPORT: mașina personală + pe jos

13Ziua 13 – Lacurile Lala si Vf. Ineu

12Ziua 12 – Vf. Pietrosul Rodnei

15Ziua 15 – Concediul nostru de o zi la Durau

14Ziua 14 – Si-am ajuns si in Moldova (Voronet, Neamt, Dragomirna)