ROMA (2008)

City-break-ul la Roma din 2008 a fost prima călătorie în afara țării pe care am organizat-o singură. Și de altfel a fost și prima în care am fost pe cont propriu 100%, toate celelalte ieșiri din România anterioare fiind cu mama sau cu școala. Am fost însoțită de Cristi și de încă 2 prieteni dragi, Anca și Adrian.

Luni întregi am visat la această excursie, timp în care am citit zeci de pagini virtuale despre Italia și Roma și am adunat ca o furnicuță harnică într-un carnețel tot ce mi se părea interesant.

Este și singura călătorie povestită aici care s-a petrecut înainte de a începe acest blog. Cu toate acestea, la momentul la care am început să le scriu, fiindcă deja trecuse foarte mult timp, am decis ca jurnalele să nu conțină povești, așa cum fac de obicei, ci să reprezinte varianta electronică a carnețelului meu în care îmi notasem diverse detalii la momentul respectiv.

Fiecare jurnal corespunde unei zile din cele 5 și conţine obiectivele pe care le-am vizitat în ziua respectivă, însoţite de detalii mai mult sau mai puţin importante şi o fotografie (în mare parte ale mele, dar pe vremea poze cam aiurea, aşa că unele sunt de pe wikimedia commons. Dacă găsiţi detalii tehnice, nu vă speriaţi, era inginerul constructor din mine căruia i se părea important să ştie ce înălţime are nu ştiu ce arc :)

TIP VACANȚĂ: city-break
CÂND: 22-26 decembrie 2008
CÂT: 5 zile
HIGHLIGHTS: Piazza dei Cavaleri di Malta, Piața și Basilica San Pietro din Vatican, Fontana di Trevi, Castel San’Angelo
TRANSPORT: avion București – Roma
CAZARE: cameră dublă la hotel