ISTANBUL (2013)

City-breakul la Istanbul în care am fost în 2013 a fost una dintre acele rare călătorii pe care le-am făcut fără Cristi. În schimb, am fost însoțită de alți bloggeri entuziaști ca și mine, Ioana, colega mea de la Viajoa, Ioana Budeanu & Vlad Semen și Alex Filip.

Nu eram eu aşa ahtiată să păşesc cât mai repede pe pământ asiatic, şi nici Istanbulul nu simţeam că mă chema cu maximă ardoare, dar se pare că uneori surprizele vin fără să te rogi de ele cu anii, şi eu, desigur, le primesc cu braţele deschise.

Aceasta a fost o inițiativă Eximtur, care ne-a propus să mergem acolo, susținându-ne cu biletele de avion și cazare.

Răsfoiește jurnalele de mai jos dacă vrei să afli de ce am avut un șoc după ce am aterizat, cum cântă câinii din Istanbul odată cu muezinul, ce fac turcii duminica, cum să te descurci pe stradă când călătorești singură sau cu încă o fată, cum să fugi de bărbați care vor să-ți vândă ceva, câte pisici am pozat în doar 4 zile, cum era să fiu convertită la Islam, unde să mergi la apus în Istanbul, când să nu te duci pe Insulele Prinților sau ce mare cărturar român a studiat pe cea mai abruptă stradă din Istanbul.

TIP VACANȚĂ: city-break
CÂND: 10-13 mai 2013
CÂT: 4 zile
TRANSPORT: avion București – Istanbul
MIJLOC DE TRANSPORT LOCAL: rețea publică Istanbul + pe jos
CAZARE: cameră dublă la hotel
HIGHLIGHTS: Insulele Prinților, Pierre Loti, Taksim, pisica muzicală, câinele muezin, eșarfa vieții, PISICILE

TOATE JURNALELE DESPRE ISTANBUL:

1Ziua 1: Holy Mother of God, unde am aterizat?