Castigatorul celor 2 invitatii in MasterCard Business Lounge

Săptămâna trecută, dacă mai țineți minte, am lansat un mini concurs pentru 2 invitații în MasterCard Business Lounge din Aeroportul Henri Coandă, iar acum a venit momentul să aleg câștigătorul.

Am primit, spre surprinderea mea (nu bănuiam că lumea are așa multe pățanii la activ), o serie de comentarii participante foarte interesante, cu povești care mai de care mai deosebite despre întâmplări din vacanță în care cardul i-a scos pe autori din încurcătură. Le postez mai jos pe toate, în ordinea în care au fost scrise:

1. DM Arian:

Intamplare faina , sau nu :) … cand trebuia sa platesc intrarile pe autostrada la turci si turcii nu acceptau euro … si noroc ca am avut un card de credit la mine pe care nu il mai folosisem de vreun an de zile … Salvarea mea …. :))

2. Alina:

Cand eram studenta si plecam acasa la Galati, aveam grija sa imi cheltui toti banii inainte, sa-mi pastrez fix bani de tren. Intr-un weekend am plecat acasa dupa o petrecere si pur si simplu muream de sete, dar evident, nu mai aveam niciun ban. Atunci mi-am amintit sa incerc cardul unde mai aveam cativa lei, suficienti cat sa-mi cumpar o apa de la McDonald’s si sa nu mor deshidratata pe drum. The end! :D

3. Mihaela Marin:

Cand am fost la Praga am avut neaparat nevoie de ceva de la farmacie (era urgent ) iar eu aveam doar o hartie de 500e la care bineinteles nu aveau rest …. M a salvat cardul

4. Lazar Adrian:

Plata cu cardul m-a salvat in Praga acum 2 ani. Eram in intarziere spre aeroport, ruta Praga-Bucuresti, si nu mai aveam cum sa ajung la timp decat cu taxiul si nici finante nu mai aveam. Atunci am luat taxiurile la rand si pana la urma am gasit unul care accepta plata cu cardul. Slava Domnului ca exista carduri :)

5. Octavian Augustus:

Intamplare de pe planurile mioritice: am plecat la munte impreuna cu prietena mea,sa facem un traseu.Am luat trenul,ne-am cocotat prin Bucegi pana la Omu si apoi vroiam sa ajungem la cabana Padina.La un moment dat, pana sa ajungem la Omu, m-am gandit sa ma uit in portofel…si am constatat ca avem doar 50 RON.Prietena mea avea mai putin si atunci ne-am dat seama ca ar fi trebui sa scoatem niste bani in gara dar fiecare a inteles ca va scoate celalalt :)

Daca la cabana Omu ne-au ajuns banii de un ceai si un felul 2, mai departe se complica situatia ca nu ne-ar fi ajuns banii si de cazare si de mancare la Padina.

Din fericire pe traseul spre Padina ne-am adus aminte ca exista Hotelul Pestera, asa ca am decis sa ne incercam norocul in a plati cu cardul acolo.

Si uite asa am intrat noi in hotelul de 4 stele cu un pic de noroi dupa noi(ne prinsese un pic ploaia pe traseu).In hotel era un botez sau o nunta.Se uita toata lumea la noi ca la urs, dar totusi eram la munte (chiar pe munte as putea spune ca nu e tocmai in oras hotelul).Am intrebat daca se poate plati cu cardul.Raspunsul salvator a venit si apoi ne-am asezat la o masa si am mancat in pace.Dupa masa am ajuns la Padina si ne-au ajuns banii exact la fix.

De tinut minte pe viitor: de verificat ce bani am cash PANA sa urc pe traseu si unde exista un bancomat in apropiere :D

6. Meli:

Inutil sa ai 3 automate mari si rosii „venda de tiquets” (de vandut bilete), la fiecare intrare la metrou, le reprosez eu barcelonezilor de la transporturi TMB, daca la un moment dat, pustiu si noapte fiind pe deasupra, se intampla ca nici unul din ele sa nu accepte o bancnota mai mare de 20 €, chiar daca abonamentele sau cartelele cu mai multe calatorii nu sunt ieftine deloc. M-a scos din incurcatura un MasterCard strategic purtat pentru rezerva.

7. Andrada:

O întâmplare în care m-a salvat cardul..Păi eram în Grecia, ieşind la o plimbare. Era foarte cald afară şi m-am oprit să îmi iau o apă de la un „tonomat”. Uitându-mă în geantă, am realizat câ mi-am uitat portofelul la hotel. Noroc de card, care îl aveam într-un „mini-portofel”, unde ţin de obicei abonamente şi chitanţe.

8. Monica G:

Am plătit cu cardul:
– când la un supermarket în Franța bancnota mea de 100E s-a dovedit a fi falsă…ups!
– când am trecut pe la cramele Cricova la întoarcerea dintr-o excursie prin Moldova,nu mai aveam cash și nu puteam să plec de-acolo cu mâna goală, fără vreun suvenir, o licoare, ceva :)
– dacă se ia în considerare și plata cu cardul online, cea mai mare aventură a fost când am călătorit în Maroc iar la întoarcere zborul Fes-Milano a avut întârziere de 12 ore și am pierdut zborul de legătură. a fost o super experiență în care prietenul meu s-a tot plimbat cu emoții, intrat-ieșit pe poarta de îmbarcare ca să ajungă la o râșniță de calculator cu internet de unde să poată cumpăra 8 bilete noi. noroc că poate lega în franceză 2-3 vorbe, că altfel nu știu ce ne făceam. până la urmă ne-am descurcat și am luat bilete mai ieftine, decât să fi ajuns în Milano și să plătim acolo cine știe cât.

9. Vlad:

Pentru ca socoteala de acasa nu se potriveste intotdeauna cu realitatea locului, dupa o scurta vizita doar in trecere prin Salzburg, despartirea brusca de „Cetatea de Sare” mi s-ar fi parut extrem de dureroasa, intocmai ca sarea pe rana. As mai fi ramas oricat dar pretul cazarii la receptia principalelor hoteluri adunate ghem in zona centrala nu ma lasau nicicum sa o fac. O conexiune wi-fi tare palida in lobby-ul unuia dintre hotelurile sondate, mi-au permis totusi sa deschid aplicatia Booking de pe mobil si sa constat cu surprindere ca pretul aceleiasi camere pe care tocmai il priveam tiparit pe tablita receptiei, costa on-line nici jumatate. Cu un strop de ajutor din partea cardului si cu codul de rezervare fluturat pe ecranul telefonului, am mai avut de facut doar cativa pasi pana in camera acelui hotel.

10. Adrian Dan:

Eram in Santorini si tocmai facusem un pas foarte important, desi pasul a fost de fapt doar o ingenunchere si un raspuns pozitiv :), entuziasmul a destul de mare incat am uitat ca eram la o terasa extravaganta si ca mai eram cu inca cativa prieteni, atat de mare incat am strigat „sa curga sampania!” …si a curs! Cardul de credit a facut sa nu se transforme intr-o tragedie :D

~.~

Recunosc că în unele m-am regăsit și eu, căci am pățit lucruri similare, dar la unele nici în veci nu m-aș fi gândit, mai ales că au fost și situații chiar critice, nu glumă!

Astfel că se pare că unul dintre cele mai bune motive pentru care în vacanță cardul trebuie să fie nelipsit este acela că ne scoate din o grămadă de încurcături, și astfel nu stăm cu stresul că nu avem scăpare în caz că nu ni se acceptă sau nu mai avem la noi cash.

Să nu uităm însă nici de celelalte, la fel de importante:

• Siguranță: nu stăm cu stresul că ni se fură sau pierdem banii
  • Confort: nu trebuie să ne stresăm și să pierdem timp cu schimbatul banilor în valută înainte de a pleca
  • Evidența clară a cheltuielilor: nu stăm cu stresul că trebuie să ținem minte și să ne notăm fiecare cheltuială făcută

Deci, stress free : )

Și acum, voi desemna câștigătorul cu Random.org, așa cum am promis. Așadar… norocosul câștigător este….

random.org

… numărul 5! Adică Octavian Augustus! Felicitări!! Cele 2 invitații în MasterCard Business Lounge din Aeroportul Henri Coandă merg la tine, sper să te bucuri de ele, și când revii din vacanță, poate ne spui cum a fost :) și dacă ți-a plăcut.