Semn de viata din luna de miere si Sneak peek de la nunta

Cum ziceam şi mai devreme pe facebook… da, mai trăiesc şi sunt bine. Ieri s-a făcut o lună de la nuntă dar vă jur că habar nu am când a trecut. Nu de alta dar aproape în fiecare noapte am dormit în altă parte şi am văzut aşa de multe locuri şi am trăit atâtea momente unice încât nici nu mai ştiu pe ce lume sunt.

Şi încă nu ne-am întors. Eh, nu, nu mai stăm mult, duminică seară vom dormi în sfârşit la noi acasă. Nu pot să zic că mi-e dor, aş mai umbla hai hui încă pe-atâta, dar vorba ceia, niciun pat / nicio saltea de cort nu e ca patul de acasă :)

Îmi pare rău că nu v-am povestit nimic tot timpul ăsta, dar chiar mi-ar fi fost extrem de greu. De multe ori ajungeam aşa de târziu la locul de cazare încât nu mai aveam putere decât să facem duş şi să ne târâm în pat / cort; de cele mai multe ori netul se plătea (în special în Italia) şi de foarte multe ori lipsea cu desăvârşire (evident în special în Turul Mont Blanc).

Abia abia am reuşit săptămânal să trimit pozele pentru concursul de pe Viajoa, pe care sper că l-aţi urmărit (măcar pentru poze, dacă nu pentru aparat). Oricum, dacă abia acuma aflaţi despre asta, încă mai puteţi participa la concurs :) Găsiţi detalii aici; prima rundă de poze aici, a doua aici şi a treia aici.

Şi azi-mâine va apărea şi a patra rundă de poze. Sunt câte 7 poze pe săptămână, câte una pentru fiecare zi, evident. Pe care desigur mi-a fost extrem de greu să le aleg dat fiind câte tone de poze am făcut :)

Abia acum am ajuns şi noi la mare şi avem net. Moka chiar :P Ceea ce e chiar culmea având în vedere că atunci când am ajuns alaltăieri aici în Brela, unde aveam rezervare la un bungalow într-un camping, am primit ridicări din umeri în loc de cheia de la bungalow, pentru că… guess what? Nu aveam rezervarea noastră înregistrată nicăieri. Aşa că după ce am scos foc şi fum pe nas vreo juma de oră, am plecat la vânătoare de cazare. La ora 18. La mare. Cu rezervorul gol, şi stomacul şi mai gol. Şi ce era aşa culmea? Că după câteva ore de nervi, am găsit ceva (ahem, da, Cristi a găsit – mi se suflă în cască – nu de alta dar eu eram prea nervoasă ca să mai umblu prin căldură pe străzi aiurea, aşa că am stat ca nesimţita în maşină) super mişto, unde (după o zi am aflat şi noi că) este net. Moka. Iar la camping am fi plătit 20 de kn pentru juma de oră. Iar după cum vedeţi aici mă lăfăi scriind aacest articol. O fi bine, o fi rău? :)

Anyway, ce era cu titlu articolului? Am primit o poză de la videograf (captură din filmare) care mie una mi-a plăcut tare mult şi m-am gândit să v-o arăt şi vouă :) E cu verde aşa… ca de munte, deşi a fost făcută în Herăstrău :) Mai multe însă vă mai arăt după ce vom face o şedinţă foto la munte (sperăm că vremea va ţine cu noi).

V-am pupat şi ne auzim undeva săptămâna viitoare (asta dacă îmi voi reveni aşa de repede la normal :)

25 comentarii:

1. Sunteti doi frumosi. Casa de Piatra si viata cat mai frumoasa!:) De-abia astept poze de la nunta si din luna de miere, care pare ca a fost pe cinste, chiar daca ati avut si ceva probleme.

2. Buna,
    cautand informatii despre traseele cele mai frumoase din Padis/Apuseni (unde nu am fost inca niciodata) am nimerit acum cateva zile din intamplare pe blogul tau.
    In ultimele trei zile am citit cam toate repartajele din tururile tale prin Romania, ore intregi :-)

Deci vreau sa te felicit nu odata, ci de trei ori, de zece ori: Felicitari pentru articolele tale. Sunt superinformative si excelent scrise (altfel decat multe alte postari pe bloguri de calatorie). Cu toate detaliile, cum se ajunge ain fiecare lco frumos etc. Voi promova blogul tau, sa aiba cat mai multi cititori.

Sunt clujean dar plecat pe meleaguri germane, am vazut ca ai fost scurt si la Cluj si ti-a placut. Data viitoare sa stai mai mult. Mai nou se poate vizita si turnul bisericii gotice Sf Mihail, cu o panorama minunata asupra orasului. Cu siguranta sunt si multe alte locuri pe care ti le-as putea recomada, in zona Clujului sau a Sibiului. dar poate cu alta ocazie sa nu o lungesc acum prea mult.
    In peste doua saptamani voi incerca sa fac si eu cateva trasee, poate si in Padis.

Casa de piatra! Toate cele bune, si inca odata felicitari pentru acest blog!

3. @transildania:

Iti multumesc din suflet! E o multumire tare mare sa citesc astfel de comentarii :)

Wow! O veste tare buna ne-ai dat legat de turnul bisericii gotice din Cluj! Adevarul e ca atunci cand am fost eu nu m-am interesat daca se putea… Cu siguranta voi urca in turn cand ajung data viitoare in Cluj!

Multumesc mult si pentru urari! Numai bine!

4. Ei, cum sa-mi multumesti mie? Eu trebuie sa-ti multumiesc si-ti raman dator. La inceputul lui Septembrie voi veni in Romania si voi incerca sa realizez daca pot si un traseu in Padis.

In cautarile mele din ultimele zile am dat si de o pagina cu foarte multe harti interesante. Este vorba de hartile din seria de ghiduri “Muntii Nostri”, din perioada comunista. Pagina e in germana, dar trebuie doar sa accesezi linkurile subliniate pentru a ajunge la harti (cateva ghiduri sunt si integrale in format pdf).

Si daca mai vii in zona apusenilor iti recomand si traseul (cu masina)
    Paniceni-Manastireni-Rasca-Belis-Calata-Valeni-Calata-Margau-Rachitele-Margau-Calata-Sancraiu-Huedin. Un traseu cu peisaje si monumente istorice (biserici in stil romanic si gotic incepand din secolul 13). Eu din lipsa de timp l-am parcurs in doar o dupamasa si cele mai frumoase marturii fotografice le-am postat aici:

5. Foarte interesant! Multumim pentru linkul cu hartile!

Asa e, traseul amintit de tine prin apuseni e superb! Am auzit si eu de diverse chestii de pe el. Cine stie cand am ajungem pe acolo… dar om ajunge noi candva :)

Vreme buna in septembrie cand vii in Padis si multa bafta!

6. Va doresc Casa de Piatra si deabia astept relatarile din luna de miere!
    Pana acum poza aceasta cu verde de Herastrau e superba! sa fiti fericiti si mult succes in noul drum al vietii!

7. Feliciiitaaari! Asteptam mai multe articole. De curand am avut si noi nunta, am fost plecati putin sa facem trash the dressul si acum planuim o excursie luuungaaaa :).

Drum bun si have fun!

8. Multumiiim! :)
    Felicitari si voua atunci! V-am pus in google reader ;)

Astept sa vad poze de la trash the dress (daca puneti). O sa facem si noi, dar in septembrie.

Ah, deci voi abia de-acum incolo plecati in luna de miere? :D

9. O sa punem dar dureaza destul de mult pana o sa fie gata. Cam 6 saptamani. O sa punem si de la nunta, deoarece am avut ca si tema de nunta calatoriile :). Elementele din decor care sunt asemenea le vom pune.
    O sa pun zilele acestea, cand o sa am timp cateva de la save the date :) ca si acela in aceasi idee a fost facut.

Multumim ca ne-ai trecut in reader. Noi nu avem totul gata la blog inca :(.

Da, deabea urmeaza sa plecam. In iarna in Asia. Sper sa ne iasa si sa ne iasa bine :).

10. Salut, salut!!!
    Am poposit din intamplare pe blogul unui bloger la un articol despre Retezat si apoi am citit cateva comentarii. O anume “Alexandra” tot comenta pe-acolo chestii ce-as fi vrut si eu sa le spun:)) m-am gandit la tine recunoscandu-ti tipul de scris… de fapt chiar tu erai! Apoi am dat un click magic si fix pe Blogul de calatorii m-a dus si-am aflat noutati(care se pare ca sunt ceva mai vechi). Dar cum am fost doua luni in Retezat rupta de lume, totul imi pare a fi noutate acum. Asadar, casa de piatra!!! Abia astept sa citesc pe unde-ati fost.
    In weekendul 21-23 septembrie organizam Floare de Folk, festival de muzica si natura pe Valea Ariesului, la Salciua. Poate iti gasesti timp printre atatea hoinareli si treci pe-acolo. Zona e super faina!
    Toate bune!

11. Buuuuna Andreea! :)

Yup, am vazut ca ai fost in Retezat 2 luni, am citit ieri articolul tau :) Lucky you! :)

Da, eh, banuiesc ca te referi la comentariile pe care le-am lasat la articolul despre Retezat de pe blogul lui Razvan Pascu.

Ma bucur sa aud ca gandim la fel :)

Mersi frumos pentru urari. Da, nunta a fost pe 7 iulie si deja ne-am si intors din luna de miere. Si chiar azi, cu putin noroc, o sa public primul articol dintr-o serie luuunga de povesti despre luna de miere.

Uf, tare mi-ar placea sa ajung la festival, caci am mai fost la Salciua si stiu cat de minunat e, dar nu stiu daca reusesc. Cine stie. Oricum, la un moment dat tot ne vedem noi pe undeva pe munte :) Poate chiar in Retezat. Anul asta aveam planuri mari, dar nu s-au concretizat. Dar anul viitor de ziua mea garantat voi fi in Retezat. Doamne ajuta cu vremea! :)

Toate bune si tie si ma bucur mult ca mi-ai dat un semn!